sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Lisää liikuntaa läskille kiitos!


Voi sitä ahdistuksen määrää mikä seurasi siitä, kun join puolen tunnin päiväunien jälkeen kaakaota rasvattoman maidon/veden kanssa. Jumppasin. Ihme kyllä vaikka läskiä kropasta löytyy mielinmäärin, jumppaliikkeet tuntu menevän jotenkin kevyemmin ja helpommin. Kävin viiden jälkeen kahden tunnin lenkillä. Kävelin niin kovaa kuin jaloistani pääsin. Jo lenkin alussa mulle iski pissihätä vaikka kävin just ennen lenkille lähtöä vessassa. No yritin urheasti sinnitellä kotiin asti ilman mitään puskapissireissua, mutta eipä se onnistunu. Musta tuntu et rakko halkee joten oli pakko suunnistaa lähimpään puskaan mikä löyty. Hävetti suunnattomasti. Oon varma, että joku näki.

Vaikka oon tänään lenkkeilly yhteensä 7h20min, jumpannu, siivonnu ja pessy porukoitten luona ikkunat. Pysyny liikkeessä melkein koko ajan kuten nytkin.. istun jumppapallon päällä ja heilun, toivoen et ees muutama kalori kulus. Moni varmasti ois tuohon määrään liikuntaa tyytyväinen, mutta mä en osaa olla.. musta pikemmin tuntuu et mun olis pitäny liikkua enemmän, kovempaa, tehokkaammin.. En malttas mennä nukkumaan. Haluaisin vaan takasin lenkille kuluttamaan kaloreita.

Huomenna mä oon vesi/tee-linjalla. En syö enkä juo mitään muuta kuin teetä ja vettä.

1 kommentti:

  1. Herranjestas sä oot liikkunu paljon! Yritä ajatella järjellä enemmän kuin tunteella, että oot liikkunu ihan älyttömästi. Oikeasti. Ethän kuihdu kuoliaaksi? :( Mulla huomenna myös vesi/tee/zerokokislinja, pakko!

    VastaaPoista